Konst; 50-talet.

Här vill jag dela min konst med er där ute. Jag har målat sedan mina små steg, det är ett av mina starkaste intressen och jag hoppas att jag någonting kan förmedla med mina bilder/tavlor.


CharlotteKonstverket och dess uttryck har jag fått inspiration till genom 50-talet och dess musik, färger, frisyrer, utseenden, dans och framförallt bilar... målade tavlan under tiden jag träffade min nuvarande pojkvän, han var en stor bidragande faktor till mitt verk.  beskådapinuppor gav mig inspiration, två sådana tavlor har det blivit ännusålänge:)  BeskådaÄnnu en pinuppa vill jag nu ni beskådar och tänker tillbaka på det som ger 50-talets stämpel på denna bild.  Beskåda


Kommentarer
Mamma

Underbart fina bilder hjärtat mitt. Fortsätt med det/kram

2010-08-27 @ 07:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0