Bulldag för mig!

Idag har jag energi, inspiration och glädje. Idag bakar jag vaniljbullar, och de ser så goda ut! Jag började även denna morgon med en promenix och åkte sedan på affären för att förbereda min bulldag, som hittills är underbar faktiskt. Trotts att jag även denna dag är utan jobb, så ser jag positivt på allt. Jag tar mig igenom, stressen över pengar och att inte få jobba finns inte längre inom mig på samma sätt för detta har jag valt, detta har JAG valt! Jag hade kunnat ha ett jobb nu och stressat runt runt hela staden för att hinna få ut några sketna blommor och siffror i kassasystemen på matbutiker innan tiden ÄR ute och haft hjärtklappning och fått in en liten slant i månaden istället för att sitta här, skriva på min blogg, baka bullar och jobba på dagis så ofta som möjligt äro...

Ja, för mig är mitt val självklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0