Dream a little dream... såld!

200kr såld, den med röda läpparna. Nästa vecka påbörjas två ytterligare projekt. Det som är så svårt är vad man ska sälja dem för. Men jag ligger mellan 200-300kr för en ganska normal stor tavla, beroende på hur läng tid den tog att skapa. Jag är kanske lite väl snäll med betalningen men samtidigt vill man inte vara för dyr. Den dyrsate jag såld kostade 300kr och det var fina pengar tycker jag i och med att materilet kostat cirka 80-100kr så 200kr plus kan man säga. Men vist ska man tänka på arbetskostnad också... men ska man då tänka timbetalning eller hur ska man tänka? Svårt. Men samtidigt då man får 450-500kr för två tavlor är det ganska bra. Å andra sidan brukar många ta 500kr för en tavla, men då kanske man inte får några sålda heller eftersom man inte skapat sig något namn ännu heller. Nästa utställning blir det andra bullar vad gäller priserna. Men man är alltid efterklok så att säga. Kommande alster visas inom kort.
 
Sociologi kurs 7.5hp sökt! Framtiden pågång!!
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0