Utställningen går bra!

HEJ! Känns roligt att ha utställning, ständigt något på gång. Jag fick en härlig recension i ST häromdagen. En underbart väl analyserad text duplicerades och det kändes väldigt härligt att få lite credd för det man skapat! Skribenten hade verkligen analyserat min alster, beskådat och funderat över budskap och betydelse. Härligt hur olika man kan se på min konst, jag har förmodligen en viss känsla och tanke med mina konstverk och någon annan ser något helt annat. Det är väl det konst handlar om! Att beskåda på sitt helt egna sätt! LÄS! http://st.nu/kultur/konst/1.5716843-svarta-och-elegans Här kommer några alster till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0