Min utställning; Äntligen

Hej!
Jag har nu en liten väggutställning på Timrå gårdsbutik med mina tavlor, de är även till salu omnågon skulle vara intresserad:) 
Ni som har vägarna förbi mer än gärna får slinka in o kika på.
 
 
Häör hjälper min underbara kille mig att få tavlorna på plats, ja är händig men vist äre skönt att få lite proffs hjälp. Ingen tavla har ett högre pris än 300kr, svårt att sätta pris dock men man måste börja någonstans helt enkelt.
 
 
Jag fixade lite info.lappar dels en man kan bringa med sig i fickan o sen lite priser och information om mig. Roligt att äntligen få hänga ut sin konst någonstans, även om det bara är 6st tavlor så känns det roligt lixom att få visa dem för någon annan än de som rör sig här hemma i hust hos oss.
Ja, så här blev resultatet av utställningen, kanske redan har en till salu oxå... känns ju enormt roligt. Att göra något som någon berörs av och är beredd att ge pengar för känns väldigt roligt tycker jag. Så var det ju även då man höll på mycket med musik, jag vill ju beröra folk med det jag gör. Likväl på scen som i verkliga livet.
Åk till Timrå gårdsbutik o kolla in mina tavlor, tyck gärna till. Ring om något är intressant! Nr. finns på Timrå Gårdsbutik!!
 
Ciao
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0