Utställningen i fullgång!

Super nöjd med venisagen. Familj, vänner, grannar och bekanta kom för att besöka mig på min dag, ja för så kändes det... min helt egna dag! Många intresserade ögon, intresseanmälan angående ett speciellt motiv och fina ord. Man blir ju bara sugen att fortsätta skapa och se var man hamnar. Jag tycker om att denna utställning verkligen visar vem JAG är, den förra utställningen var mer opersonlig och nu visar jag verkligen upp miitt inre. Utställningen sträcker sig en månad fram så chansen finns fortfarande att få skåpda min alster på Dolcetto. Kika in och fika på samma gång! Ciao;) Lotta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0