Underbarar räkmacka, i sommardag.

 
Mja, god var den allt. Min nya favvo lunch så att säga. Räkor att frossa i, kna det bli bättre? -Nej.
Jag har även pysslat med lite andra aptit retare...
 
Vad är sommrigare än vitchokladmoussé täckt av jordgubbar och passionsfrukt, slå det ni? Mja, jag tycker iallafall att det är toppen gott, inte mycket som slåt det för mig så att säga.
 
1-2 ägg
100g vitchoklad (smält)
en gnutta mer skadar inte:)
2,5 dl grädde
 
Grädden vispas hård och äggen vispas ihop med den smälta chokladen sedan vändes denna röra ner i gräddskålen, servera i coktailglas med valfri favorit frukt som topping
-SUPER GOTT!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0