Utställningen Äntligen är nu över...

Hej!
Ja, nu har jag haft min utställning Äntligen och lite förtjänst blev det iallafall och det känns kul. Jag låg lite lågt senare tiden av utställningen pga mycket jobb och ingen fritid. Så utställningen blev kansek lite grå, är ju bra ifall det syns att någon varit där och brytt sig och pysslat på. Men jag är ändå nöjd och nu ska jag i nästa vecka börja med två-tre andra beställningar som jag fått in. Jag hoppas inspirationen kommer till mig bara, men det få jag se till. Jag har haft lite av en "höst-dipp" här några veckor men jag är back igen tror jag. Jag ska ta tag i mitt plugg för jag tror tusan jag vet vad jag vill!!
 
Foton på kommande verk kommer att anlända snarast även inredningsinspiration kommer inom kort. På återseende.
 
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0