Barnhem i Kenya!

1. http://www.phyllismemorial.se/ och 2. http://kampiyamotosbarn.se/?page_id=20

Jag har tillsammans med min projekt kompanjon under denna tid sökt reda på ett mycket intressant barnhem. Förhoppningar och ovisshet råder inom mig och jag håller tummarna på att vi får besöka detta barnhem och göra våran praktikperiod. Barnhemmet har en koppling till Sverige och anknytningar i Malmö, Lund och Stockholm och på hemsida nr. 2 ovan kan man läsa om policyn och om barnhemmets krav på oss som volontärer/praktikanter och mycket, mycket annat.

Snart är resan här, snart står vi där på flygplatsen och snart är vi i Kenya, tiden har gått så otroligt fort och jag vet inte vad jag ska förvänta mig! Resan kommer absolut bli en resa som jag aldrig kommer glömma, resan kommer göra avtryck inom mig som aldrig kommer suddas ut.

Jag håller tummarna! Mvh//Charlotte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0