Mera konst då inpirationen flödar...

Ja, mer inspiration har nu runnit över mig och jag kan åter igen uppta mitt skapande. Mina sinnen har törstat efter detta och längtat efter att få sätta penslen mot tyget och dra några första drag med dess strån för att skapa något alldeles särkilt... något i nuet som bara finns här och nu, nu och här....you make me smile with my heart...

the 50ths is the shit...

hot is the rod...

Min blogg har legat på is ett tag men nu med mitt nya adsl blir denna blogg en uppdaterad en, känns fint! Så welcome back kan ni säga!
Kram o hej, ses snart igen!

Lotta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0