Girls with style, H&M inspiration.

Ej redo ännu...

Efter dagar av jobb, slit och stånk, nervositet över det nya jobbet och med mycket tankar som far hit och dit lyckades jag iallafall pricka in en solig dag under helgen som paserat för att ägna mig åt måleri igen. Jag lyckades få inspirationen att komma till mig och denna lilla skapelse tillkom. Vet ej dock om jag tycker den är klar eller om jag kanske möjligen vill fortsätta skapa på den.

Jag har det lite rörigt i mitt liv just nu. Det nya jobbet tar alla mina tankar och jag drömmer om blommor, siffror och marginler. Idag var jag så stressad att jag knappt hann andas. Jag hann iallafall inte varken äta lunch, vila en stund eller stanna upp. Tempot på mig idag har varit högt, men lite för stressad var jag nog. Tillslut springer man bara runt utan att veta varken in eller ut. Men jag måste lugna ner mig, man kan inte göra allt samtidigt och man kan inte kunna allt på samma gång, trotts att man vill! 
             Imorgon är en nya dag av nya tag och jag ska försöka luta mig tillbaka och vila i att jag faktiskt kan mer än vad jag tror. Och Inte stressa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0