Våren kanske har kommit...

Hej.
Idag tittade solen fram under dagen o mot kvällen föll tempen på 16g i solen, då fick jag hopp... hopp om att våren kanske är här o att jag får nyttja mina gröna fingrar snart. Jag tjuvstartade idag med att plantera ut lökar som vi hoppas på komma upp nästa år! Framförhållning...

Vi planerar för huset här hemma... nästa projekt; -sommar...

-carport
-växthus

Växthuset känns underbart, tänk att få ha ett växthus att sitta o mysa i... fika o luckta på blommor o möjligen lite tomater, som jag hoppas på kunna få njuta av att plocka från egen buske!

Ja mycket planer o funderingar som känns spännande. Jag hoppas vi hinner få till allt bara, men ingen stress först o främst carporten pga den kommande vintern efter sommar´n.

Nu hoppas jag på härlig kväll men en kopp te.
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0