Ja, vi alla gillar inredning... jag kunde inte heller stå emot.

 
Ja, jag kunde inte motstå att pryda detta fönster med ett utav dessa vackra "ljushus" som jag fann. Jag blev kär. Att leva nära natur och skog har alltid lockat mig... jag har alltid även älskat stenar, i denna kruka fick de sitt bo bland hjärtan på tråd och en ros. Smakfullt tycker jag.

 
Jag är ljusberoende, det är ett erkännande. Jag bara älskar ljus och pryder allt som kommer i min väg med dem. Killen min blir lite trött då han kommer hem och märker att huset är som en bastu pågrund utav att jag varit i farten och tänt ljus överallt, men är det inte mysigt!? Jag har lärt honom att gilla det.


Ja mormors gamla (väldigt gamla) fönster fick pryda väggen i trappan för att skapa en mysig känsla. Väggen var så hög, lång och svårmöblerad... men mormor sitter inne på massa härliga saker som man kan pyssla till och göra underbart fint och trevligt för hemmet. Jag och killen satt ihop fönstren på baksidan med två små plåtar och skruv. Sen hittade jag en gardin som låg och skräpade, en gardin av vacker spets som vi väckade lite snyggt på baksidan av fönstren och upp på väggen for de. Kransen band killen ihop för något år sedan och nu fick den en betydligt finare och mer passande plats i huset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0