Kärleken är evig... Lev idag...



Livet är en underbar gåva vi har blivit tilldelade. Vi borde värna om livet
och leva det av kärlek mer ofta än vi gör. Vi borde värna om oss själva -JAG:et...
inte på ett själviskt sätt utan kanske mer på ett kärleksfullt sätt.
Det är ju trotts allt dig själv du ska leva med hela livet... det är det enda som är garanterat livet ut.

Kanske ibland inte alltid fokusera på karriären, det yttre, det offentliga... Ja, kanske bara gå med en vän till en bubbelpool, kanske gå ut på en promenad i skogen, kanske insupa solens strålar mot en husvägg eller kanske bara äta något gott som bara du tycker om. Ge dig den tid du behöver alldeles ensam, för dig själv. 



Dessa tavlor har jag givit till mamma och syster för jag vill att de ska ha dessa med sig i livet ut och läsa dessa texter och tänka och känna kärleken jag vill ge dem.


Jag tror att livet levs best med mycket kärlek... feel love.

//Lotta 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0