Njutning en fredagkväll...

Hej.
Idag, fredag 24/2, TIMRÅGÅRDSBUTIK... Jag säger bara det. Vilket hjärtligt ställe.
Jag andas ut då jag sätter foten i denna underbara café, present och inredningsbutik som ligger på utkanten av timrå. Så mysigt och tillfredsställande. Jag trivs i den lantliga atmosvären som ger en väldig hemkänsla som detta tälle har. Jag bara trivs. Klart bäta stället att tillbringa sin fredagskväll på tillsammans med min älskling. Då jag sitta där med en god kopp kaffe i en vacker snirklig kopp från miljögårdens design och med en kaka på glasfat av färskostkräm och apelsin så njuter jag. Jag njuter i fulla dag av sällskapet från min pojk förståss men även utav den underbart husliga och kärleksfulla ägaren som samtidigt som vi fikar bakar goda choklad- och morotskakor. Ja, kvällen kunde inte bli bättre.

Fyndade även fina glas- ljus- manschetter till mina fina gjutjärnsljusstakar i vitt. Ja, ett vackert fynd som nu pryder vårt fina köksbord. 

Snart kommer mer inrednings, mat och inspirations foton och recept... men denna helg ligger jag lågt på den fronten. JObba, jobba, jobba i helgen.

På återseende. 

Ciao//Lotta

http://www.timragardsbutik.se/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0