Nu är verkligen Juletider över och nu ny konst då inspirationen fallit på!

Nu för tiden tar det lite tid innan inspirationen faller på... Jag har det inom mig men orkar lixom inte... Vill inte. Jag jobbar mycket och det är vinter och mörkt, inbillar mig att det kanske har med det att göra. Inte sant? Blir man inte tröttare och segare dessa tider? Inte det att jag inte tycker om Vintern... NEJ! Men jag blir faktiskt inte lika levande på vintern, på sommaren pysslar jag, målar och syr och kraffsar i rabatter. För mig inbjuder sommaren till mer inspiration och kreativitet...
Sen kan jag tycka att med min hobby är det svårt att skapa då huset saknar plats för mina alster, jag måste(!!) ställa ut och försöka sälja, om någon gillar mina verk vill säga... kanske nästa plan med kreativiteten...

Men visst... kreativiteten ligger inte helt på is även fast det är vinter. Lite har hunnits med det kan jag inte säga något om... men inte så mycket som jag hade velat.

TAKE A LOOK!

                                 




See you soon. Nästa inlägg innehåller mer åt det ätliga och inredningsliknande hållet tycker jag mig kunna känna på mig!

//Lotta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0