Baka baka liten kaka...



BLÅBÄRS SOCKERKAKA

Ja, jag ha gjort det igen. Bakat trotts killen mig förbjudit mig. Han klagar på den växande kalaskulan som han tycker växer ut. (Men det tycker bara han). Han har dock svårt att hålla sig borta från gosakerna. Men vad ska jag göra? Jag älskar att leka Leila Backar i mitt egan 60tals kök. -Just love it!

Jag har varit sjuk några dagar och helt enkelt inget orkar vad kallas kreativt eller skapande. Men igår tog jag tjuren vid hornen och bara skapade och det blev i bakform.

Receptet är enkelt; Enkel sockerkaka med tillsatta blåbär, lite extra vaniljsocker!!

:)
Lotta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

charlottestalgren

DRÖM OM MORGONDAGEN MINNS GÅRDAGEN LEV IDAG...

RSS 2.0